ΤΟΡΠΙΛΛΟΒΟΛΟ-11

Φωτογραφίες

Highslide JS


Ιστορικά στοιχεία - Γενικές πληροφορίες

ΤΟΡΠΙΛΟΒΟΛΟΝ
Εναυπηγήθη το 1884-1885 στα γερμανικά ναυπηγεία Vulkan
Ενετάγη στον Στόλο το 1885
Έλαβε μέρος στους πολέμους 1897 και 1912-13
Το 1905 υπέστη μετασκευή και αναλεβήτωση στο εργοστάσιο "ΜακΝτούαλ και Βαρβούρ" στον Πειραιά. Προσετέθη δεύτερος λέβητας και απέκτησε δεύτερη καπνοδόχο ενώ αυξήθηκε η ταχύτης του και εβελτιώθη ο οπλισμός του.
Στις 18 Οκτωβρίου 1912, με κυβερνήτη τον Υπολποίαρχο Ν. Βότση, εισέδυσε νύκτα στον λιμένα Θεσσαλονίκης και ετορπίλισε την αγυροβολημένη εκεί παλαιά τουρκική θωρακοβάριδα FETH-I-BULEND.
Εβυθίσθη κατόπιν προσαράξεως στις 23 Απριλίου 1913 στον όρμο Μούδρου της Λήμνου συνεπεία σφοδράς κακοκαιρίας χωρίς θύματα. Αργότερα ανελκύσθη και επανήλθε εις ενεργόν δράσιν.
Το 1918 μετετράπη σε υδροφόρο.
Παρωπλίσθη το 1920.
Η ονομασία ΤΟΡΠΙΛΛΟΒΟΛΟ-11 δεν είχε χρησιμοποιηθεί στο παρελθόν σ' άλλο πλοίο του ναυτικού.
Του ιδίου τύπου, ΤΟΡΠΙΛΛΟΒΟΛΟ-12 , ΤΟΡΠΙΛΛΟΒΟΛΟ-13 , ΤΟΡΠΙΛΛΟΒΟΛΟ-14 , ΤΟΡΠΙΛΛΟΒΟΛΟ-15 , ΤΟΡΠΙΛΛΟΒΟΛΟ-16 .
Το Τορπιλοβόλο ΤΟΡΠΙΛΛΟΒΟΛΟ-11 είχε τα παρακάτω Τεχνικά Χαρακτηριστικά



  WebMaster : webmaster@tetraktys.org - ©1998-2010 ΤΕΤΡΑΚΤΥΣ