|
ΑΤΜΟΗΜΙΟΛΙΑ |
Σιδηρά Ελικοκίνητος. Εναυπηγήθη το 1858-1859 στο ναυπηγείο Reid & Co. της Γλασκώβης |
Απέπλευσε από την Σκωτία με ξένο πλήρωμα στις 28 Φεβρουαρίου 1859 και κατέπλευσε στον Πόρο στις 22 Μαρτίου 1859 |
Παρεδόθη στον Ελληνικό Στόλο στον Πόρο στις 25 Απριλίου 1859 με πρώτο κυβερνήτη τον Πλωτάρχη Ε. Μιαούλη |
Στις 7 Ιουνίου 1860 έλαβε μέρος μαζί με τις ΣΑΛΑΜΙΝΙΑ και ΑΦΡΟΕΣΣΑ στην αποστολή στον Λίβανο για προστασία των ομογενών από τις σφαγές των Δρούζων και αντικατεστάθη από τις ΑΡΙΑΔΝΗ και ΠΑΝΟΠΗ στα μέσα Ιουλίου 1860. Κατά την επιστροφή μετέφεραν Έλληνες πρόσφυγες εκ Βυρηττού. |
Τον Ιανουάριο 1861 υπέστη σοβαρές ζημίες κατόπιν συγκρούσεως με το ακτοπλοϊκό ατμόπλοιο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΝ στον Αργολικό. |
Εχρησιμοποιήθη για πολύ χρόνο ως φυλακίς της ελληνικής πρεσβείας Κωνσταντινουπόλεως. και το 1910 για συγκοινωνία Πειραιώς-Ναυστάθμου. |
Το 1907-1913 εχρησιμοποιήθη ως ανεφοδιαστικόν φάρων |
Το 1913 μετεράπη σε ναυτώνα. |
Παρωπλίσθη το 1922. |
Η ονομασία ΣΑΛΑΜΙΝΑ δεν είχε χρησιμοποιηθεί στο παρελθόν σ' άλλο πλοίο του ναυτικού. |
Του ιδίου τύπου ΠΑΝΟΠΗ , ΠΑΡΑΛΟΣ , ΣΥΡΟΣ . |
|
Η Ατμοημιολία ΣΑΛΑΜΙΝΑ είχε τα παρακάτω Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|